Klantenservice
Bestellen & betalen
Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!
Wat als ik een door mij veel gebruikt product niet kan vinden in de webshop?We hebben er bewust voor gekozen om de webshop eenvoudig te houden en niet te veel variaties op verschillende producten toe te voegen. Hierdoor kunnen we ook de prijzen laag houden. Echter gaan we graag voor je op zoek als je een bepaald product heel veel gebruikt, Je mag ons hierover altijd mailen of bellen!
Als je de bestelling afrond kan je kiezen uit: betalen via Ideal of op factuur. Wij verwerken de bestelling en indien er is gekozen voor de optie "op factuur" mailen wij de factuur met hierin ook altijd een betaallink.
Verzenden & bezorging
Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!
Kan ik mijn bestelling ook volgen?Direct na het ophalen van je pakket in ons magazijn in Eindhoven door de vervoerder ontvang je een mailtje met hierin een track and trace code waarmee je de bestelling kan volgen.
Wij verwerken en verzenden jullie bestellingen vrijwel direct! Hierdoor kunnen wij garanderen dat de bestelling binnen 2 werkdagen wordt verzonden!
Ja dit kan bij ons in Eindhoven! Kies bij bezorging voor ophalen en vermeld in de notities wanneer, wij zorgen dat de bestelling voor je wordt klaargezet!
De verzendkosten voor 1 pakket tot en met 25 kg bedragen vanaf nu € 6,95 voor leveringen binnen Nederland en € 7,99 voor leveringen in België. Echter voor bestellingen boven de 150,- euro excl. btw rekenen we geen verzendkosten!
Een pakket zal dan naar een ophaalpunt worden gebracht waar het op een geschikt moment voor jou kan worden opgehaald. Je zal hiervan een mail krijgen op het opgegeven mailadres in de bestelling.
Ruilen & retourneren
Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!
Kan ik producten retourneren?Wij kunnen ons voorstellen dat je iets zou willen retourneren, bijvoorbeeld als je schoenen in 2 maten voor je patiënt hebt besteld om te passen. Natuurlijk kan je deze dan retourneren. Uiteraard welk alleen producten welke ongebruikt, ongeopend en ongedragen zijn en tevens in de originele verpakking zitten. Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Uw account
Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!
Ik ben geen podotherapeut, kan ik toch bij jullie bestellen?Ja dat kan zeker! Iedere zorgverlener kan zich bij ons aansluiten! Maak een account aan of mail eventjes naar ons dan regelen wij het voor je (info@allesvoorloopzorg.nl)
Ja dit kan! Je kan zelf middels het hartje bij de producten aangeven welke favoriet zijn, deze kan je dan terugvinden in je account en eenvoudig herbestellen.